Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 24 maj 2011

Fem timmar till.............

Tisdagen börjar närma sitt slutoch jag tycker jag har hunnit med mkt ändå.
Började med att vakna brevid min darling (mitt i veckan). Han och resten av familjen hadesovit över, han börjar sju men när vi vaknadeså var klockan nio..............Ops!!! 
Någon..............Ska inte säga namn men tror det är en Honom och han är yngst i familjen hade tydligen varit på mobilen och ställtom klockan så imorse vid nio var klockan 16:45................Hm kul kille!!!!

Alla åkte till sitt och kvar vart bara jag och lilleman.  Vi gjorde oss klar å drog in till hudik för att fördriva dagen lite i regn å blåst.   Fick med mig tre tunikor och en poncho hem från Gina.  Väl hemma igen så kom mamma på besök och vi drog in till Dollar. Där blev det som vanligt en massa nödvändigheter och ännu mer icke nödvändiga saker.
Väl hemma för andra gången så tog jag tag i tvätten och lite hemmapul.
Vincent har börjat leka så fint i sitt rum ibland så man får passa på medans han gör det.

Familjen kom hem och vi åt tunnbrödrulle till middag.  Jag skyndade i mig maten och srpang upp på föräldramöte.    Där sas inget av specell vikt. 
Nattade barnen när ja kom hem och gubben gick ut för att bygga mer på trallen.
Nu ligger alla och förmodligen och förhoppningsvis så sover oxå dom små. Jonas kom precis in och nu ska jag plocka ur diskmaskinen.
Alltid nåt att göra hela tiden.   Skullebehöva ha minst fem timmar till på ett dygn.


Natti natti på er!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar