Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 maj 2011

Inget ont som inte har nåt gott. . . . . . . .

Vi vann med 6-2 mot USA och nästa match spelas på fredag.. . . . . .  I det här huset längtas vi.
Hockey är en av dom få sporter man kan kolla på enligt oss.

Så vad har vi haft för oss då?
Jo bakat muffins och rulltårta. . . . Blev inga bullar då jag insåg att jag måste ha mera mjöl för det. Latmasken tog över och tog beslut.
Sen avnjöt vi en god middag beståendes av lasange med massa sallad till.

Barnen har varit trötta idag och har mest kollat tv.
Vincent har ramlat 2 gånger. Första gången när han dansade till septembers mikronfonkåt., han gjorde nån piruett och slutade platt på golvet. Blodet rann från både mun och näsa.
Efter tio minuter var det dags igen då han dansade till winnerbäck och for rätt in i en låda som han precis innan dragit ut. . . . . . . Slutade med en stor bula i pannan.
Usch min stackars lilleman. Han är likt far sin tror jag så som han var som liten.  En vilde!

Ja kvällen har bestått av hockey och soffmys.
Nu håller jonas på i köket med nåt och snart ska jag få min nästan dagliga massage.
Idag å igår har jag haft sådär ont i nacken å huve' igen.  Hoppas det går över snart och inte håller i sig lika länge som det brukar göra när det sätter igång.

Andningen är rätt okej faktiskt.  Lite kvav emellaåt men jag står ut.  Kan ju alltid bli värre ju.
Min kära svärmor ringde ikväll och ville låna filippa under helgen så om fillan vill så sover hon hos farmor.  Blir så tomt när inte alla är hemma men å andra sidan så kan vi lägga desto mera tid på dom stora tjejerna då. . . . . . . . Inget ont som inte har nå gott med sig.

Näe ropar mitt hjärta på mig

Sovgott och dröm sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar