Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 6 maj 2011

Hockeykväll

Ja nu är snart denna kväll nåt sitt slut.
Hockey för hela slanten blev det för våran del nån timme. Sverige vann ju mot Frankrike med 4-0.
Nathalie har varit på kalas och kom hem vid halv tio. Hade en kompis med sig oxå.
Cerine blev litr sur då hon inte fick vara med å leka. . . . . . Tre tjejer går aldrig bra ihop men det är ju inte direkt ngn nyhet.

Fick brev med beslut på att vi nu är beviljad en stödfamilj till storbrudarna. Känns väl bra men lite för sent kan jag tycka. Har tagit 6 månader att besluta ju.
Hade behövt det när jag var sjuk ju, nu känner jag kanske inte lika stort behov men kan framför allt vara bra för flickorna att komma bort.
Jag ska granska familjen ända in i sömmarna innan jag godkänner dom.

Nu ligger jag och får massage medans min älskling pratar i telefon.
Barnen sover eller iaf vincent sover, dom andra kollar film lr kanske kanske har somnat.

Imorgon väntar gården på att bli städad. Tvätten tvättad. Lökarna satta. Fröna planerade osv.  Blir nog en hel del tid ute så vi får hoppas på uppehåll.

Näe nu ska jag njuta av massagen i vanlig ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar