Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 maj 2011

Tandlös

Åh min stora duktiga tjej var så himla duktig idag hos tandläkaren.  Dom drog ut tanden utan några som helst problem eller ljud från nathalie.  Själv hade jag nog förmodligen aldrig gått dit men det gäller ju att inte föra över min tandläkarskräck på barnen.  Super duktig va hon iaf.

Efter tandis var klart så åkte vi hem.  Innan så hade vi varit på hennes och köpt nytt linne till nathis.  På clas ohlssons och komplitera med lite plastmuggar då barnen råkat stampa sönder några ute när dom lira fotboll.
In på hemköp för lite mjölk och en massa frukt.  Sen slutligen in på bergströms musik då min gitarr behöver nya strängar.
En snabb lunch på fyren hann vi med oxå.

Hemma så hade biljetter kommit. Tågbiljetter och lite andra roliga biljetter.  Kul kul.
Ett paket från jotex hämtades och vips så hade vi nya jalusiner ii köket och nathalies rum. Cerine fick gardiner med paljetter på.

Jonas drog iväg efter middan och hämtade sand med min käre far så nu är han ute å fixar å donar så vi kan lyfta terassen och sen fortsätta.
Kommer bli super fint och mysigt.

När det är klart ska mysiga möbler inhandlas och kanske nån stor ljuslykta.  Sen kommer ju terassvärmaren oxå snart ju.  Åh herre gud vi kommer bo på terassen i sommar.

Näe nu ska jag ta en dusch å sen mysa med mitt hjärta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar