Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 17 maj 2011

tisdag

Men himlars va tiden går fort.

Igår var jag och Vincentman hemma och höll på med tvätten hela dagen.  Inte för att jag måste utan för att jag vill. Det finns inget underbarade än när det doftar nytvättat och man vet att tvättkorgen är tom...........................................Öh nähä inte det.  Näe okej jag var så illa tvungen då vi hade fulla tvättkorgen och fulla (hör å häpna) BADKARET med tvätt.  Hann dock inte med allt så jag håller fortfarande på med tvätten.  Det tar ju sån tid att torka skiten då vi inte har torktumlare.  Funderar skarpt på att införskaffa en sån rätt fort.

Sen när barnen kommit hem och Jonas hämtat fillan å vi ätit var det dags för Fotbollsmatch för Nathalie.
Hemma match så vi följde med och tog en prommis på samma gång.
DUMT DUMT DUMT och ännu dummare att glömma paraplyt.  Jäklar va det skulle envisa sig med att regna. Sol när vi gick å spöregn när vi kom fram.  Äre nå typiskt eller???

Cerine blev så blöt att hon gav upp å gick till Wilma mitt i matchen. 
Hämtade upp henne när vi gick hem och då fick stackars Nathalie låna cerines cykel hem.  Ibland håller dom ihop och hjälper varandra. Bra det iaf.
Stackars Nathalie som spelade i dyblöta kläder och förlorade dessutom.

Idag har jag STÄDAT hela jävla dagen. 
Så nu är det rent en liten stund igen.
Tvättat har jag också gjort men det tycks aldrig bli klart nångång.
Utvecklingssamtal på dagis har jag avklarat. 
Fick veta där att Fillan är väldigt aktiv och brukar rymma å dra iväg när dom ska äta m.m. 
Även att dom skulle skicka in nån utvärdering till dom som har hand om utredningar på så små barn. 
Rädd för att vi har en till liten med ADHD i familjen men än tar vi inte ut nånting.

Hem för att ringa hem Nathalie och cerine som har tillbringat tiden efter skolan hos zimone och wilma.
Spöregn igen så dom var dyblöta igen. 
Sen barnen kom hem har barnen och Jonas varit ute och målat och snickrat det sista på kaninburen. Kommer bli superfin!!!!

På fredag ska vi hämtadom små rackarna. Ska bli superkul tycker barnen förstås men även jag tycker det ska bli lite kul.


Näe nu ska jag hjälpa Jonas med barnen och se till att dom kommer i säng som dom ska.






My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar