Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 1 maj 2011

Mättad

Ja då var man fullproppad med mat igen då:-)
Glass maränger och chokladsås till efterrätt blev det ju oxå.
Så vad ska man göra nudå?
Funderar på om man kanske ska ta å mysa ner sig under täcket med min älskade.

Barnen har precis lagt sig och imorgon är det skola och allvar igen.  Själv ska jag in till staden för att köpa gummiband som jag ska snöra i cerines nya skor så slipper hon knyta så mkt.

Även att det är promenad som gäller igen. Måste verkligen ta tag i det där nu.
Annars hoppas jag på strålande sol så vi kan å vill vara ute.

Å vet ni en sak?   Jag skrev ju för ngn. Dag sedan om en sida som har trädgårds saker m.m dom hade även eldkorgar på den där sidan.
Jag ville ju ha en sån där stor tipi eller vad den hette.   Jag ska till min glädje få en sån.  . . . . . Ingen är gladare än jag.  Ska sitta och mysa på terassen som vi ska bygga på sommarkvällarna och värma mig av elden.  Mys!

Näe nu ska jag ta å mysa ner mig med min darling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar