Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 15 oktober 2010

Då så, då var middagen avklarad för dagen då!!!

Blev kycklingfilé med
Criscuts eller hur det stavas till.  Tsatsiki att doppa i.  Mumms var det!!!
Tack älskling för en underbar middag.


Nathalie och Cerine har åkt på Sarron med Zimone. 
Filippa går runt här och letar sin tutte (som hon har slutat med en gång men då hon gick och tog V:s tutte hela tiden så köpte jag nya till henne) som jag har gömt då hon vägrade äta någon mat alls till middag. 
Nu ligger damen och berättar för Jonas hur hungrig hon är.  Vad ska man göra i såna situationer???
Hur gör ni????

Nathalie och Cerine har åkt med Zimone på Sarron och kommer hem efter sju nångång.
Rätt bra verksamhet för barn och ungdommar.  Det finns ju så mkt förutfattade menningar om just sarron. 
bara för att det är kyrkligt så betyder det inte att mina eller att alla andra barn där är kristna eller har någon speciell tro på något sätt alls.  Man nåste ju låta barnen få prova sig fram här i livet och eftersom det är roligt och underhållande för barnen att vara där så är ju det super!!!

Imorgon blir det

Charlie Engstrands Sommar Skivrelease med tex. Stefan Sundström, Toni Holgerson, Stina Berge, Basse Aronsson, Amanda Roman Nicke Andersson mfl. Som gästartister som gäller om jag inte blir alltför dålig men det får vi ju verkligen hoppas på att jag inte blir.  Kommer säkert bli kanonbra där.  Har hört att det är rätt schysst stämmning där i glashuset och det tror jag att det kommer att bli även i morgon.  
Frågan är om jag ska dricka ngt eller om jag ska skita idet.  Blir ev. kanske en lite flaska vin eller nån cider där inne.....................får väl se. 
Blir buss dit och buss hem iallafall..........................dont drink and drive!

Näe nu ska jag väcka min man som ligger och sover på golvet inne i Vincents rum medans Vincent leker och kryper runt för fullt.
Ses!!!

My Life My Passion My Fashion

2 kommentarer: