Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 1 oktober 2010

Vår dag i bilder

Vår dag i bilder.
Dammsugit hela huset, inklusive nere och i trappen.  Duktiga jag!!!
Vincent älskar dammsugaren som ni kanske ser. 


Var på en promenad med Filippa och Vincent .
Filippa var inte pigg alls på att gå nå mera efter vi varit och köpt pepparkakor så hon sa "men mamma nu går vi hem!"
Så mysigt med höst, synd att det ska bli kallt å rått ute bara!



Outfit för idag.  Ledigt och allmänt mysigt!!! Inget speciellt helt enkelt.


Åt pizza till middag.
Gött......
 

Vi satte oss ner och spelade å sjöng lite med barnen medans dom byggde lite lego.
Mys!!!
Älskar dig Darling!!!


Nu är klockan kvart i elva och Nathalie har gått å lagt sig men cerine sitter uppe med oss och spelar Wii.  Filippa och Vincent har sovit i mångatimmar.  Filippa som var vaken fem i morse då älskling pkte på jobbet  var trött som tusan och somnade som en klubbad säl vid sju. Vaknar säkert i natt och är piggast i världen igen. 
Jag har kikat runt lite men ska lägga mig om en stund.  Är lika trött som barnen och då ska jag upp hur tidigt som helst för att besöka klädbytardagen i Hudik.  Om jag orkar upp villsäga.

Nä nu ska jag pussas lite med Jonas å sen sova.
Natti Natti

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar