Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 9 oktober 2010

Men herre min skapare........................Sov till typ kvart vöer elva idag.  vincent sov otroligt nog han med. kanske var tyst här för en gångs skull så han passade på........................Han vaknade för välling men det var det enda.  Såååå behövligt för både mig och Jonas.

Gårdagen blev typ ..........................blöt....................blev några cider FÖR MKT kanske men men kul hade vi.
Käkade gott, spelade gitarr tills Liselotte tyckte vi skulle vara tystare...............haha!!!

Men snyggve´!!! Skål då!!!

Darling lite på lyset tror jag bestämt.


Våran bästaste lilleman var med oh spelade han med.................dock i sin gåstol då men han tyckte det var lika roligt som vanligt. 
La vincent för natten,  spelade alfapet fast vi fick bara lägga vissa ord.  Svårt men himla kul!!!!
Somnade vid tre fyra tiden nångång..........................



Dagen började med att telefonen ringde.................Var nathalie som frågade om vi skulle åka in till stan och köpa presenter till kalaset som hon ska på idag...........................hade jag helt glömt bort ju!!! m
Filippa kom hem först.  nathalie och en liten stund senare......och Cerine har fortfarande inte kommit för hon åkte till en polare direkt efter vägen hem.
Sagt å gjort så åkte vi in till stan och handlade lite presenter och lite annat smått å gott. 
var även upp på dollar och köpte liite våtservetter m.m.  Filippa ville ha en bok och pennasom hon fick. 
Nathalie och Cerine godis. 

Inne på dollar med hela familjen i släptåg.

Nu så har vi kommit he och jag har plockat i allt som skulle plockas i,  dvs tvätt, väskor som barnen hade med sig, flaskor från igår och en massa andra saker. 
Ska bara dammsugas nu men jag tror vi väntar med det tills i morgon när det ska storstädas ändå!!!

Senare idag blir det mys med With  my family.
Kanske ska trolla fram en film tills dess då kanske.

Näe nu krävs det att jag gör ngt annars somnarjag igen.
En promenad kasnke vore bra!!!

Ses senare i dag/kväll
My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar