Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 11 oktober 2010

Bilder

Ja åså var det kväll igen då:......
ja jag vet inte vart dagarn tar vägen men borta är dom bara man blinkar en sekund ta me fan.
Dagen har varit bra.  Hemma som vanligt!! Känns som en evighet sedan jag var in till stan men men man missar inget i den här lilla bygden direkt. 
Ska in med Vincent medans dom andra barnen är i skolan och på dagis.  Har tid på BVC för vägning och mätning.  Spännande och se om lilleman har gått upp som han ska.  Lång har han blivit som bara den.  kommer bli en lång och smal kille min lilleman när han växer upp.

Här kommer lite bilder på resultatet efter min städning idag.
snyggve där, ser ut som han står och spyr men det gör hn inte. 
Vet inte vad han gör, närsynt på nå sätt kanske!!!

Filippas rum brukar vara kaotiskt. Man får vara glad om man kommer in för alla saker som ligger på golvet.





Möblerade om lite, tog in fotöljen igen och flyttade allt en bit.



Jag har inte så mkt att skriva idag känner jag.
Imorgon blir det stan och sen en låååång promenad. 


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar