Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 oktober 2010

Klockan är halv elva och jag blrjar känna av mitt tidigt uppstigande.....................i  form av trötthet.
Ja men skönt att för en gångs skull vara vaken för dom stora barnen.
Gjorde omelett innan jag skickade dom på skolan idag.  Mumms!
Gick en prommis med Filippa på dagis


Man känner verkligen av hösten nu när man är ute.  Blåser riktigt mkt på vissa ställen.



Även att man kan klippa häcken på olika sätt........................



OMG läskigt...........................Mitt ute i skogen..................................

Åh my lord.......................vi hittade hem trots allt .....!!!!
Näe skämt å sido så var det en väldigt kort tur vi tog i dag på typ 25 minuter.

Mammas gull i vagnen.
Ngn som har förslag på hur man lyckas med att få väntarna kvar på händerna på små busiga pojkar.????
Han tar av sig sina vantar hela tiden så han är iskall om händerna så fort vi är ute.............dilemma!!!!


Finns det någon finare, renare och starkare kärlek än till ett barn?   Näpp klart det inte finns!!!  Dom är ju det bästa vi har!!!

Nu ska jag göra min lilla son sällskap på mattan där han somnade efter morgonvällingen var avklarad.

Ses senare



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar