Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 oktober 2010

Klart!!!

Så nu är vi hemma från stan.  Har gått hur bra som helst idag.
Var in på jobbet efter ha varit på på Ica Håsta en snabbis.
Lämnade jultidningarna till Anki och Keith. 
Satt och pratade lite.  Fick ett uppdrag av Anki som jag ska göra ikväll.
Keith följde med oss till bussen.  Han är en underbar människa den killen !!!!

Har hunit hängt tvätt, tvättat ny tvätt och gjort chokladbollar igen.
Ska mummsa i helgen som vanligt!!
Så skönt med helg för då unnar man sig vekligen allt. Eller å andra sidan så är ju inte jag den som inte unnar mig nånting på veckorna heller så.  men det känns iallafall mer tillåtet och accepterat att man mumsar på godis, kakor, bullar, chips eller vad det än må vara på helgen!!!

Nu ska jag ge mina underbara barn som kom hem från plugget nyss lite mat.
Åh snart kommer älsklingen hem, längtar!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar