Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 3 oktober 2010

Nu var det gjort...................så skönt

Ny städat och skinande rent.  Yiiipppiiiiee!!!
Jonas har klippt gräset för förhoppningsvis sista gången det här året.  Nu är det bara krattning av hela gården kvar och den är värst.  Får bli en annan dag............kanske nästa helg.
Min stor tjej nathaile åkte till Wilma tidigare idag och Cerine har sin bästa kompis Klara här.
Filippa försöker få vara med å leka med tjejerna och ibland så går det vägen och ibkand inte. Lillgumman.
Nu ska det snart vankas pannkakor till barnen och jag och darling äter rester från igår................yammie.

Tvättat säkert sex maskiner på snabben i dag också.  Braiga mig.
Blir en dusch efter den tidiga maten och sen iväg med Filippa på gympa och under tiden tar vi en promenad med resten av barnaskaran........................

Vincent sitter här och tuggar på ett rån................GUUUUUD vad tiden går fort med dom små alltså.  Har man levt i nån jävla psykos eller?????   Hinner ju inte med ju.   Men men stor blir dom alla och fort går det så man får väl bara gilla läget och försöka ta vara på tiden så gott man kan.

Näe gott folk nu ska jag hjälpa min make med midda´n.
Kort från dagen kommer senare ikväll.

Morsning

 

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar