Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 oktober 2010

Bilder

Ny duschad och nöjd över det mesta ligger jag nu i sängen och äter lite godis.
Tänkte slänga in lite bilder från våran dag.

Började med att vi lämnade filippa på dagis innan vi begav oss!!


Efter at jag dragit runt barnen runt halva stan å lite till så var det dags för fika. 

Mina älskade stora tjejer!!!
Fick höra även idag att dom är ruskigt likt sin pappa.  Kul att höra tycker jag !!!!

Träffade keith och hände med honom ett tag.  Mina barn och keith tycker mkt om varandra så det tyckte barnen om!!! Bra det!!!


Sen så kommer lite bilder från min shopping idag!!!


En fin tunika/skjorta till mig!!! Ganska tjock så den blirr bra i vinter.
Ett par plych tights till mig. Ger min flashbacks till den tiden då jag var 14 år och hade ett par knall lila såna.
Strumpor och en fuskpolo till lilleman.


Fjärrströmbrytare, 6pack.  en lampa, värmeljus och lite sånt skit.
Jo även en ny termometer så jag vet vilka dagar vi ska stanna inne................haha!!!




Ja det var allt från den här dagen i shopping väg,
Även att jag la undan tre saker som jag har önskat mig av mammsen i present som hon skulle hämta imorgon.

Imorgon ska filippa på dagis (om hon inte blir sjuk villsäga,  hon har varit så lugn och legat mest sen hon kom hem. Plus att hon sov till nio i morse)  Och Nathalie och cerine ska på skolan. 
Jag och Vincent ska ev. ta en tripp in till stan om vi orkar.   Mysigt att bara vara hemma och mysa juh.
får se hur det blir imorgon.
Jag har verkligen kommit in i nån hemma period nu,  så skönt men man blir nästan folkskygg.


Borde åka på jobbet nån dag för att lämna lite jultidningar som har kommit.
Om någon som vet med sig att dom har beställt jultidningar av oss så har dom kommit nu och det är bara att ringa eller komma å hämta dom.

Näe nu ska jag få lite massage!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar