Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 oktober 2010

Stora Bröst Vs. Små Bröst

Satt och hörde när två ungdommar pratade om bröst operationer på bussen i dag.
Dom tyckte det var skit snyggt med mega stora bröst och skulle helst vilja ha dom största som gick att få!!!

Ungdommar, ungdommar. .......................... Tur att dom har några år kvar innan dom överhuvudtaget FÅR operera sig. 
Tänk på att ryggen ska palla oxå.  Att kläder ska passa och allt annat som kommer med STORA bröst!

Själv så fick jag höra av en kär vän att "det inte finns något finare än en kvinnokropp som har fött barn".  Han tyckte inte jag skulle operara mig. 
Men jag gör det inte för någon annans skull än min egen. 
Jag Är nöjd med min kropp som den är och håller med om att en kropp som har fött barn är vackert MEN
jag vill ändå ha tillbaks mina bröst som försvann med mina graviditeter. 
Vill inte ha onormalt stora utan bara som dom var innan jag fick barn.  Som jag var liksom.
Min man vill inte heller att jag gör det för han älskar mig som jag är säger han vilket jag oxå vet att han gör MEN jag kommer ändå att genomföra den.
För MIN skull och ingen annans.
Dock kommer jag avvakta lite men det ligger inplanerat i framtiden och inte alltför långt bort.
Punkt slut!!!!










My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar