Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 oktober 2010

Vaken och pigg.
Idag ska mkt bli gjort hade jag tänkt.  Bytas gardiner i köket till mina vita favoriter (ja jag vet att man brukar byta till mörkare på hösten/vintern men inte jag inte).  Ska även ta tag i Cerines rum och göra lite mys därinne.  Nathalies rum borde oxå göras om lite men vi får se om jag hinner.
Ska ta en walk på affären för att köpa lite mjöl och margarin så vi kan baka lite muffins senare i eftermidda´. 
Ja så ser planen ut men vi får se vad som hinns med.

Barnen har halloween fest idag på skolan så imorse var det sminkning å doningar som gällde innan dom begav sig. 
Filippa leker i sitt rum  ni och Vincent kryper runt och drar i allt.  Åh himmel vad tiden går fort.  Han tar sig fram verkligen överallt och står i sin säng.   Ja tiden rinner iväg.  Det gäller att ta vara på tiden oxå och ibland kan jag känna att man inte riktigt har tid med det när det finns tre barn till i huset.

Näe nu måste jag fortsätta.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar