Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 21 oktober 2010

Så var ska jag börja???
Jag har nte haft ork att blogga varken igår eller idag.  Har mått bättre i mina dagar men jag vet ju att nu kan det inte bli värre och man ska ju se det positivt så.................

Igår fick jag ett pkt med en massa fina julsaker i,  Längtar såååå tills man ska upp med alla mysiga julsaker.
Det var gardiner m.m  Fint kommer det att bli (hoppas jag)
Även ett till paket från jultidningarna hade kommit som jag fick med mig hem.
Åkte in till stan för att handla mat,  Vart EN kundvagn bara den här gången men då var det oxå typ hälften av vad jag brukar/ska handla.  Tar en till vända nån annan dag........................orkade inte vara bland folk värst mkt igår.
Hem och fick im mig lite mat för att sen bara ta det lungt och mysa med mina underbara barn.
Imorse vaknade jag och det såg ut så här i vardagsrummet.



Då ser ni inte att det ligger en hel förpackning salt i mattan och en himla massa dekorationssand i varierande färger.  Himla satunge lilla Fillan är ibland.  Åh vad arg jag var på henne då!! Men det la sig ganska fort då hon la på ett leende på läpparna och sa" Förlåt mig mamma, jag älskar dig"!  Då smälter man ganska snabbt.
Tog ut mattan och skakade den och ett stort saltregn öste ner över hela gården.

Annars har dagen sett ut likadant nästan förutom att jag inte har varit iväg och storhandlat.  Varit lika lite bland folk och har mest varit inne med mina underbara.
Käkade pizza i brist på ork att laga ngn mat.  Måste  ju unna sig ibland oxå ju!!!

Sitter här i sängen och mest bara är.  Har provat sååå fina klänningar från Paula Myo idag som kom hem i brevlådan. Helt otroligt alltså vilken himla bra service dom har,  en dag så hade jag mitt paket i brevlådan.
Här kommer lite bilder på vad paketet innehöll..................


Skit snygga tights. Perfekt i stl och då var det Onesize!!!

Helt underbart vacker klänning som passade oxå perfekt och då var det XS.

En supersnygg/sexig klänning i S.
En snygg klänning som var bra i stl S.

Jäklar vad kallt det har blivit bara dom senaste dagarna...........
Idag när vi var på affären så var det is på vattenpölarna så filippa tyckte det var roligt för hon lekte att hon åkte skridskor förstås och sen är ju alla löv lika intressanta tycker hon och det ligger ju några stycken ute nu så det går inte fort att gå med henne kan jag säga!!!
Tar väl en halvtimme att ta sig på affären som man går själv på två tre minuter.



Näe nu ni gott folk ska jag säga godnatt till er för i morgon vankas en ny dag och då ska jag f-n i mig fixa lite här hemma.  Möblera om hadejag tänkt men vi får väl se vad orken säger imorgon.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar