Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 17 oktober 2010

Jag ärsjuk.................visst är det synd om mig???!!!
Ont i huve och halsen känns som ett sandpapper av det grövsta slaget...................usch!!!

Även att jag har kommit till insikt i saker å ting.  Tex att ..... är en falsk jävla puppa som kan hoppa åt helvete.  Håll dig borta från mitt liv bara.  
Att man måste glömma och förlåta vissa saker....................inget blir ogjort ändå hur mkt man än  vill.
Att min familj betyder allt (ja det vista jag ju redan men ibland så uppskattar man dom mer än andra gånger. och kommer på hur mkt dom faktiskt betyder)

Har redan hunnit med massor.  frukostär avklarad,  Dammsugit igen, Städat i filippas rum som verkligen såg ut som ett mess.
Nu har jag precis tryck några alvedon i förhoppning att jag ska må lite bättre och orka föllja med ut för att hitta på ngt.

Nu ska jag planera lite inför halloweenfesten och min 30års dag.
Ses!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar