Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 oktober 2010

Kommer en dagens............

Wiiiie!!!!  Lika tråkigt som igår.  Har ingen ork eller lust just nu att klä mig snyggt.  Vill bara vara bekväm juh................aja ngt bra är ju att det kan ju inte bli sämre iallafall............


Snyggaste och mysigaste killen på hela jorden.
Appropå det så har lilleman börjat krypa riktigt nu.................bäst att sätta upp grinden nu!!!


Asså varför gör man värsta minen med munnen.................putmun liksom???
ALLA verkligen gör så...............men varför???


Nu ska jag sussa och dröma söta drömmar om min älskade man och min familj.
Imorgon äre en tripp in till hudik som gäller.................åker vid elva så vi hinner hem innan barnen kommer från skolan. 


Denna skönhet ska bli min i morgon!!!                                  
   Fin tycker jag vad tycker ni????



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar