Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 12 oktober 2010

Gudars skymning!!!

Men gudars skymning vilken jävla dag....................aldrig mera kliva upp fem om man inte måste.
Dagen har varit sååå otroligt lång och nu på slutet innan barnen la sig så var jag inte på det bästa humöret direkt. Näe fy bubblan för tidiga mor´nar eller nätter skulle jag mer kalla det!!!!

Jaha ja började med att läsa på expressen att en kille i Södertälje hade tagit livet av sig i direktsändning.  Flashback eller vad det var nånstans. 
Även att dom som hade sett att han skrivit att han skulle hänga sig snart hade skrivit tillbaks i stil med
"Ja gör det men skynda dig för jag ska snart iväg"  och Men det vågar du inte"  Ja typ nåt sånt.
Usch jag lider verkligen med alla i den där historien.
Med alla hans nära och kära för att dom har förlorat ngn som betydde mkt för dom.
Med alla som komenterade hans "tråd" på sidan med dumma komentarer, för att dom har så jävla dåligt samvete nu.  tycker ju att det var så inihelvete dumt att skriva så men dom trodde väl inte att det var på riktigt antar jag.  Jag skulle nog inte heller tro att det hade varit på riktigt eftersom det tidigare inte har varit något liknande i detta avlånga land tidigare. Men nu vet vi ta sånt på största allvar.

Satt och myste med barnen lite i soffan innan det var dags för alla morgonbestyr dvs.  frukost, kläder, hår, gympa kläder, fika m.m.
Lämnade sen Filippa på dagis innan jag och lilleman åkte in för ett besök på BVC.
Han låg lite under kurvan och "sivan" tyckte vi skulle ha smör i all mat vi gav honom.   Så nu äre smör och mera smör i hans mat.

Åkte hem en snabbis innan vi gick och hämtade Fillan igen på "dasala" som hon säger.  Sååå gullig min lilla tös!!!
Gjorde lite fika och donade på här hemma.
Jonas kom hem och vi åt mat, Dock inte darling som vart tvär sjuk och la sig å sov en stund.  Min goplutt!!!

Nu har vi lagt barnen och sitter vid en varsinn dator i vanlig ordning.
J mår bra nu men jag börjar bli sjuk tror jag, känns som om jag har en hel studsbll i halsen.  Får se om det bryter ut så jag blir frisk snart igen.  Drygt när man går runt och är små hängig i flera veckor.

Har även skrivit ner allt jag vill ha när jag fyller år.   Inte att leka med kan jag säga.

ANNSOS ÖNSKELISTA:
  • En kamera,  Systemdigital kamera såklart!!!
  • En hälsingering, mest för att syrran fick en sån och för att dom är så otroligt fina!!!
  • En  till tatuering.
  • Ett frisörbesök, tror jag hoppar klippning förutom topparna och gör bara slingor!!!
  • Presentkort på  GINA,  CARLINGS, JC, TEAM SPORTIA, STADIUM, HEMTEX, OMBONAT...............................eller vaddå vart som helst duger bra jag är expert på att hitta saker som jag inte viste att jag inte kan leva utan.

Så vad ska vi hitta på då på min 30års-dag??
Helst av allt så vill jag bara vara själv med nära och kära och fira som vilken födelsedag som helst men vi får väl se.  Det hör ju liksom till att ha en stor jävla fest oxå när det är jämt!!!
vad tycker ni????
Tänk att den 29 november blir jag 30år.  Shit medelåldern kommer med stormsteg!!!
Det lite roligare med det hela är att jag inte känner mig en dag äldre än 20 (föutom lite små krämpor men det beror npg mera på leverne än på åldern)
Börjar det kanske komma en 30års kris tro...............??  Njenäe det tror jag inte !!!!
Har inte riktigt hunnit med alla 30år som jag borde bara!!!
Kan fortfarande inte förstå att jag har barn som går i skolan redan och att jag har FYRA dessutom.  Helt incredible.


Näe nu ska jag vara lite social med min snygga man innan det är dags för sängen.
Först kommer lite bilder från dagen bara!!!

Öh inge trött alls va???  Snacka om zombie!!!

Lätt och ledig outfit som vanligt nuför tiden!!!

"Det blåser till över ån"

Morgontrött Filippa (ja jag vet att bilder är skit kass men men va gör man inte)

Imorse med varm choklad och ögon som skulle behöva stöd av tandpetare.

Men lilla grynet våran var pigg iallafall.!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar