Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 19 oktober 2010

Här kommer bla. bilder från gårdagens shopping köp som jagl lovade er.


Pöjken min!!! Love you boy!!!

Ny ring

Poncho

Min sköna poncho

Nathalies nya väska!!!


Gårdagens outfit från mig.

Dagens outfit består av lite olika plagg då jag vrålsvettas  ena sekunden för att frysa inifrån nästa sekund.
Ja sjuk är bara förnamnet!!!

That´s it!!!

Nu ska jag fortsätta mysa med Filippa och Vincent inna nathalie och Cerine kommer hem för då blir dom flera som ska slåss om uppmärksamheten.
Nu menar jag inte att inte mina barn får uppmärksamhet eller att dom måste slåss om den utan det är mer en fras som man säger. 
Sen är det ju faktiskt så att man måste göraandra saker än att bara vara med barnen oxå.  Laga mat, städa, tvätta m.m.

Ses senare

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar