Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 oktober 2010

Lite shopping

Hemmkommen från lilla Hudiksvall.......
Tandläkaren gick väl sådär.......................ska tillbaks och laga ett hål. 
Blev en sväng in på H&M då jag ändå var inne.  Nathalie fick en väska och jag en poncho.
Hemköp och en massa mat med oss hem.

Nu är vi hemma och Nathalie och Filippa r just nu ute,  tror dom skulle hämta posten.  Cerine har inte slutat än men hon kommer om en halvtimme hon oxå.
Dagen består av alvedon och vila för min del.  För barnens del så är det innebandy som gäller framåt kvällen.

Innan vi åkte in till stan så kröp Vincent runt här och vips så låg han ner pladask rakt på en legobit så han fick ett litet jack på näsan.  Usch å fy va rädd man blir när det händer nå sånt.  han grät och det var intelångt ifrån att jag oxå satt där och grät.  Men nu är det full fart på han igen................tur att dom glömmer så fort.

Bild på min fina poncho och nathalies väska kommer senare..
Nu ska jag mysa med mina små älsklingar.

My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: