Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 13 oktober 2010

Men morning folks!!!
Valnade vid sex av att jag knappt kunde andas.  Jävla hals! Torr och ont i halsen men peppar peppar så är det lite bättre nu efter några koppar varm choklad och massa varma kläder.
Får se om jag kan gå på humla på lördag annars blir jag ju ledsen. Har sett fram emot det.
Får kanse ha en tävling som alla andra bloggare har då och lotta ut biljetterna. 
Nåja nu har stor tjejerna gått på skolan.  Lite bråk innan men alla blev vi sams innan dom gick och det är väl huvudsaken ändå!
Filippa min trolla soverfortfarande.  Tror hon börkar bli riktigt sjuk för annars sover inte den damen så här länge inte.
Har ringt dagis och sagt att om hon inte är där vid halv tio så är hon hemma idag. 
Usch min lilla goounge. 

Även att Nathalie och cerine har gjort önskelista till  "tomten" nu.

Cerine Önskar sig!!!
En tv.  (bra det för det hade vi ju tänkt att ge dom!!!)
Smink.  (ja det ska väl börjas i tid antar ja)
Pengar.
väckarklocka.
Snoox  eller hur det stavas.  vet knapptvad det är för ngt. 
En Hamster med bur.
Kläder
Skor. (gärna med klack)
Filmer.

Nathalie Önskar sig!!!
Pengar. (Hon vill köpa kläder själv.)
Snoox. (ja en grön sådan)
En Hamster med bur.
Kläder.
Skor.
Väckarklocka.
En rund säng från IKEA.  (Öh ja det gäller att man vet hur man vill ha det i sitt rum)


Ja det var stor tjejernas lista det.  
Filippa har sagt en sak hon vill ha och det är en barbie docka som sjunger.   Jag vet inte men hon har redan två sånna.  Det varfärgen som skillde dom åt bara men men hennes ord är min lag så självklar ska hon få en sån om jag hittar en sån.  Får väl se vad det blir mera till henne men det blir nog en massa mera leksaker.
Kläder har hon så hon kan sälja........................!!!

Vincent ska få en lära gå bil med släp.  kanske lite kläder och leksaker...................Lättare att köpa till vincent och Filippa ön vad det är till Nathalie och cerine. 

Näe nu ska jag ge min lilltjej frukost som precis har klivit upp ur sängen.   Får väl se om hon blir hemma eller inte.  


Detta är för övrigt mitt 600:ade inlägg.  Wiiiee!!!!

Ses senare!!!








My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar