Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 10 oktober 2010

Bilder del 2 från skogen

Ganska fridfullt måste jag ju säga.
Barnen lekte och Jonas jagade svamp utan resultat. Själv så var jag med Vincent och gick runt lite!!!

Så mysigt att ligga i vagnen å vara varm.

Ja et var det !!!!

Nu ligger alla barnen utom filippa som springer upp hela tiden efter att hon stökat ner i sitt rum och vill att vi ska hjälpa henne att städa. 
Hon är pedanten själv.  Går ingenstans eller lägger sig om det är stökigt på hennes rum.  Duktig tjej men ibland kan det vara jobbigt oxå.

Dagen har minst sagt varit lugn.  vi skulle ha städat och gjort en massa saker men inget blev gjort idag.  Vi har myst och tagit det extremt lugnt hela dagen.  Började med att jag hade huvevärk så jag vilade en stund .......................ja vips så hade jag hela familjen med mig i sängen.  Sen vart alla lata och ingen orkade göra ngt.
Fillan var på gympan i allafall och några tvättar har blivit tvättade men mkt mer har inte skett här idag.

Nu ska jag kika vidare om jag hittar nå fint till jul!!!!
Hela släkten ska vara hos oss i jul tror jag, mamma som brukar ha alla hemma hos sig undrade om inte vi kunde ha den här.  Klart vi kan.
Blir hur mysigt som helst ju, tända en brasa och äta mat och sen kommer tomten.
Hur mysigt som helst. 
Barnen har mer att leka på här och ja vi har ju mkt större över huvudtaget än vad mammsen har. Hon har en tvåa och vi har en sexa men med alla hallar m.m så har vi elva rum..............

Näe nu ska jag kika vidare.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar