Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 17 oktober 2010

Nu ska jag ta mig en


fast våran dusch ser mer ut så här

Med led lampor.  Super nice när man vill ha lite myspys. 
Imorgon ska min stora duktiga tjej till tandläkaren på förmidda´n så hon är ledig från skolan i morgon. Hon ska dock upp en sväng på skolan på morgonen för att lämna inn en läxa hon hade till imorgon.
vet inte om det blir jag eller Jonas som åker in för jag vet inte om jag pallar att åka in med trebarn när jag mår som jag gör.  Hoppas jag är bättre i morgon.
Nathalie var så duktigt oh cyklade hem från Zimone ikväll.  Jonas var iväg och hämtade Cerine hos ella ocg Filippa har varit på gympa.  Fullt ös framåt kvällen har det varit. 
Nu ligger alla barn i sina sängar och jag tror att fillan är den enda som inte sover än.

Jonas kikar på poolbyggen och jag har koollat runt på allt å inget just.
Näe nu blir det en dusch å sen lite mys med darling innan John som vanligt kommer och kidnappar mig.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar