Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 oktober 2010

Dagen vart inte alls som jag hade tänkt mig men å andra sidan så är det ganska sällan något blir som man tänkt att det ska bli......................eller har jag fel???

Hade iallafall tänkt att jag skulle ta tag i städning och göra massa nyttiga och bra saker......................
Det jag har gjort är legat och myst med barnen halva dagen.  Andra halvan har jag funderat ut vilket rum jag skulle börja städa i..............vips så var det kväll...........Oj så kan det gå!!!!
På slutet efter midda´n fick jag äntligen kraft och lust att engagera mig i nåt så då tog jag fram en våtrumsfärg och målade badrummet. Är så bra med målade väggar tycker jag för då kan man ändra färg hur ofta man vill och ändra stil.  Blev dock Samma färg som innan men det blev en rejäl uppfriskning och fint resultat och det var det jag strävade efter.
Plockade även bort alla saker där inne nästan så nu ser det nästan ödsligt ut där inne.  Tog bort handduks hängarna oxå men jag har ingen bra plan på vart dom ska vara än.  Har ju rätt litet badrum.............eller jävligt litet om jag ska var helt ärlig.  Är man lite bred om höfterna så får man nästan backa ut.

Här kommer lite kort iallafall.





Imorgon ska jag f-n ta tag i allt och bli lite mer aktiv.  Har deppat nu i flera dagar så nu får det vara nog.
Det mest är löst nu så allt blir väl bra i sinom tid.

SovGott På Er Underbara Där Ute!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar