Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 oktober 2010

Men gokväll i stugorna.................

Dagen har varit så lååång.  Vet inte men den kanske blir det om man är vaknen så ovanligt tidigt som man inte är van.  Får väl vänja mig då!!!!

Tog en snabb promenad för att hämta flickorna idag iallafall, allt hade gått bra på dagis och skolan (som vanligt och som sig bör).
Hem för att nästan bara hinna innanför dörren innan Jonas kom hem.
 
Gjorde mat
 och sen så är det svart....................slocknade på sängen i nån timme.  Kunde inte hålla mig vaken längre  utan att vara grinig så det var lika bramed en liten tupplur.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så det är klart...................känns som ett måste istället för något jag vill idag.
Är fortfarande lika trött som innan jag somnade.  Först kommer dagens...............

Så enkelt det kan bli. Ett par jeans och en tröja. 
That´s It!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar