Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 1 oktober 2010

Tips

Shoppa idag på NELLY och du får fyranummer av veckorevyn och läppglans på köpet!!!
Litet tips bara.

Själv var jag in på Paula myo.  Ni ser annonserna på vänster sida längre ner.  Klickae hem ett gäng festkläningar. Vet dock inte när jag ska ha dom eftersom tillfällen en fyrabarns mamma får ha en fin festklänning är ganska lätträknade.
Själv så tycker jag att man kan gå omkring i fina klänningar om man bara ska vara hemma, min man tycker det är lite slöseri men men ........................
Man måste komma ihåg att göra sig fin för varandra.  Inte gå omkring i mysbrallor varje dag, dag ut dag in.  Blir så tråkigt då ju.  Det där gör man som man vill med men det är självklart skönt att gå i slappkläder ibland med men inte jämt.


Nu har lilleman vaknat så nu blir det en promenad med min två minstingar.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar