Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 30 oktober 2010

eva & adam

Sorry för denfruktansvärt dåliga uppdateringen idag men jag har helt enkelt inte haft tid.
Började min morgon vid nio då jag vaknade av mina små söta änglars lek.
Gav barnen fukost och sen gick jag runt och plockade reda på efter barnens bravder på morgonen då jag fortfarande sov.
Duschade och Jonas kom så vi tog en tripp till stan.
Köpte inget förutom en massa godis på Maxi.
Barnen spenderade 150spänn på enbart godis, chips och två drickor.
Jaja tro inte att dom har fått ätit allt ikväll för det har dom inte. Dom har kvar en hel del av det som sparas tills nästa helg.   Nån måtta får det vara !!!!
Var ju nå jipppo på stan, tror det var för att guldsmeden firade 30år eller nåt sånt så det var lite artister på en liten scen på gågatan.  Bla så spelade Charlie Engstrand som jag såg i ljusdal på hans skivrelease fest för någon helg sedan.  kannon bra plattaa. Uppmanar verkligen alla att höra och köpa den. 


Jag köpte mera värmeljus såklart.  Love it och kan inte vara utan det.  Så mysigt att krypa ner i soffan och ha en massa ljus tänt överallt.  Allra helst nu när vi är inne i  en mörk period av året.
En påse godis och Coca Cola blev det ju oxå.  En fardags present till Jonas oxå.  Måste hitta flera men vet inte vad bara.  Har ni några förslag till vad man ska ge i farsdagspresent????

Kom hem och svärmor var här en stund (det vill säga i flera timmar).
Jonas gjorde mat till sin familj som bestod av Panerad skinkanitzel med bacon och potatisgratäng till det.  Mumms var det!!!
Han dukade och gjorde fint i vardagsrummet....................mysigt värre var det!!





Var mkt mysigare än det ser ut med darling hade blixt på så korten gör ju verkligen inte rätt för hur det egentligen var.

Efter maten var det godis dags till barnens förtjusning.


Kollade på Eva & Adam serien med barnen.  Barnen ledsnade efter ett tag men vi satt kvar. Dom är ju så kära i filmen så man blir ju alldeles glad i kroppen.  Mys!!!

Nu har vi ställt tillbaks klockan en timme, Glöm inte att göra det. Man får ju sova en timme extra imorgon.
Nu ska vi sova så vi orkar med morgondagens bravader.

Godnatt på er sötisar!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar