Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 augusti 2009

Hej hej




Nu har jag varit in till stan och bytt min slöja mot en tiara. Kom fram till att det är finare till min klänning med en tiara eftersom ryggen är bar på känningen och skit snygg bak. Även att vi pratade om att hon kanske måste hitta nån lösning på att den är lite liten över magen. Ska ta med mig den in i morgon och det är ju bra för då är den där den ska vara på bröllopsdagen oxå!!!




Fick värsta DAMPEN blandat med graviditets hormoner på bussen och kallade en tjej för en ful sak helt utan anledning nästan men men nu har jag ju graviditetshormoner som inte är att leka med och dussutom inte tagit medcin på flera månader.




Sen jag kom hem så har jag legat för jag blöder igen...............när ska detta sluta.???
Var säkert för att vi hade lite vuxenti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar