Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 22 januari 2010

Back

Haft nån form av bloggtorka men men sånt händer!!!!

Har inte kommit ngn bebis till alla som undrar. Men har lite känningar idag så vi får väl se hur det ser ut innan helgen är över.


Igår var jag å Filippa in till stan med mormor. Åkte bort på Albert Å Herbert. Hittade nån fin löpare och kökshanddukar. Var på dollar å köpte lite sånt där små plock som man brukar komma hem med när man varit där. Köpte även nya muggar.
Var sen in en sväng på Maxi där Filippa höll på riva hela affären så vi fick skynda oss.



Idag har Nathalie varit på skolan meddans jag, Cerine & Fillan varit i stan. Filippa har varit på Jonas jobb medans jag å Cerine var hos tandläkaren. Hon lagade ett hål och var såååå duktig.
Var sen in på H&M och köpte nya kläder som dom har på sig nu för dom är just nu på disco.
Även fillan fick en fin klänning.
Ombonat var vi oxå in på och ut 300:- fattigare. Köpte en porslinsburk som det står "nappar" och är fina motiv på. OCh en flat och en djup tallrik åt lilla Vincent. Ja det dröjer ju innan han kan börja anvönda det men jag tyckte det kunde vara bra att ha det köpt nu. Lika som filippa fast hon har rosa å han blå.

Sen iväg på Maxi för att handla inför helgen. KOm ut med två skit tunga påsar. Kan inte fatta att inte förlossningen startar så som jag håller på.
Nu har vi kommit hem och barnen har hunnit med att ätit lite nudlar för efter discot ska vi äta pizza.

Ja nu ska jag gå å försöka få liv i lillfia som somnade inne på sin säng så fort vi kom hem.




Love..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar