Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 4 oktober 2010

Dagen började minst sagt lite oväntat.  Vaknade av att Nathalie och Cerine stod vid sängen och sa -"Nu går vi!"
- Jaha men vad är klockan och har ni ätit, borstat tänderna, kammat håret osv.  ????
-Ja mamma vi har gjort allt och klockan är snart åtta.

Ja så började min morgon.  Själv så hade jag sovit över kraftigt.  Tur att mina barn vaknade av sina klockor idag.  Dom gav mig sovmorgon för dom kände att dom hade gjort mig ledsen igår sa dom innan dom gick.
Gud vad gulliga dom är.

Upp med detsamma och kolla om Filippa var vaken och det var hon men hon satt lugnt och kollade på tv:n.
Vincent sov som en stock men vaknade när jag började skramla med stekpannor för att steka köttbullar till Filippa som hon ville ha till frukost. 
Nu har barnen ätit frukost och är påklädda och redo för dagen.  Bara lilla jag som sitter i pyjamasbrallor fortfarande.



Idag är det en promenad som står på  MÅSTE- GÖRAS- LISTAN
Sen så ska jag få ihop en pastasallad innan darling kommer hem från jobbet. Ska bli mumms!!!

Nu borde väl jag kanske klä på mig men det ska jag inte göra än utan nu ska jag kramas lite med mina två små älsklingar först.  Måste passa på medans dom sitter stilla ju.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar