Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 8 oktober 2010

Har gjort oss klara för en sväng inne i hudik................
Blir dock ingen jacka idag.  När min käre man sa :
- Men lilla stumpan du har fan ingen karaktär alls ju!!! Så bestämde jag mig för att skicka efter den istället.  Ha ha den som väntar på nåt gott ..............................
Frågan är bara om jag kan hålla mig................tveksamt !!!!

Jaja what ever................jackjäveln blir min och det var det vesäntliga............eller????

Nåja nu ska vi snart dra in till townen och köpa presenter till Moa och Malin som har disco kalas imorgon och som nathalie är bjuden på....................kul kul men alltid lika svårt med presenter. Man vet ju inte vad ungarna har och frågar man föräldrarna så har dom ingen anning.
Lite alkohol till kvällen måste has och lite annat oxå.
Blir ev. barnlediga ikväll och det är ju aldrig fel nångång ibland.  Ska ta oss ett glas vin (en flaska) och några cider (tills vi somnar) och bara ha det mysigt (hmmm.........)
Ja så blir det!!!!!

Måste kila nu!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar