Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 17 oktober 2010

Nu är jag hemm efter en helt underbar kväll med sååå bra musik.
Hade inte tid eller lust med en massa kort ikväll men knäppt iallafall ett för er skull........... Haha guud så snäll jag är

Lilla Jag och Stora Stefan Sundström!!!

Det var en super kväll iallafall. 
Nina ramsby, Nicke Andersson, Amanda Roman, Stefan så klart och många fler.
Stämmingen var på top och det var bara så skönt!
Massa mys men dock lite alkohol.  Vi började resan med att åka till Kattis i ljusdal och hämta våra biljetter. Sen ner på Coop för att handla lite nötter och candy.  Satt och mumsade med en cola i andra handen.
Köpte faktiskt en cider men eftersom cidern smakade bajs så blev det en till cola istället.

Åkte hem innan det var slut för min lilla rumpa klarar inte av att sitta på hårda träbämkar i flera timmar.
Fan va ont i arslet jag fick.  Åsså längtade jag efter min man om jag ska vara helt ärlig.
Åh tack darling för att du förgyller mitt liv!!!
Nu ligger vi i sängen med en varsin dator och ska snart sova omslingrandes...............love it!!!
Sovgott och dröm söta drömmar



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar