Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 19 oktober 2010

Så lesspå att vara dålig nu...................Ligger äntligen i sängen och vilar.........har sett fram emot det hela dagen men har inte kunnat för jag har  ju varit själv med barnen.
Nu har darling kommit hem så nu at least får jag lågga mig ner.

Värst blir det i morgon om jag inte är bättre för då måste jag in till stan och handla lite mat och fylla både kyl och frys lite......................om jag inte gör det ikväll om förkylningen tillåter!!!! Mindre folk på kvällarna och lugnare!!!
Fan att dom inte har online shopping på Ica Maxi så man bara kunde klicka hem varorna och få dom körda till dörren, vore inte det helt perfekt. Gud va tid man skulle spara för att inte tala om pengar då man inte kanske skullebli lika sugen på allt som när man går därinne och ska handla!!!

NI PÅ ICA MAXI KUNDE KANSKE TÄNKA PÅ ATT SKAFFA DET!!!

Nu ska jag fortsätta ligga och tycka synd om mig................haha!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar