Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 oktober 2010

Nu har jag gjort färdigt och planerat färdigt min föräldraledighet.  Kommer att vara hemma fram till april. Sen blir det jobb antar jag.  Vill ju vara hemma längre fast ändå inte. det är klart det är helt underbart att vara hemma med sina barn men jag känner inte att jag gör nån nytta fast jag nu vet att jag gör det.  Ja vi får se hur det blir men jag har iallafall fyllt i och skickat in alla mina dagar som jag hade kvar.
Man blir ju inte direkt rik på att vara hemma med barnen heller, tror jag får ut 412kr/dag efter skatt. 

Åh snart så är det äntligen dags för min kusin Lindha att få sitt första barn.  Åh himmel va kul,  Jag ska snutta så fort dom kommer upp.  Längtar faktiskt otroligt mkt tills hon ringer och berättar att dom har fått sitt efterlängtade barn.

Nu ska jag kramas med min super snygga man som ligger här brevid. Han är bästaste som finns (förutom barnen så klart).

Även att jag är solo med kidsen i morgon,  en stund i allafall. 
Till veckan har stor tjejerna lov men jag hade tänkt skicka Fillan på dagis iallafall en dag nästa vecka så jag får lite kvalitetstid med mina stora tjejer.  Kanske kan ta oss en tripp till badhuset eller nåt.



My Life My Passion My Fashion

2 kommentarer:

  1. Meeeeeeeeeen va' segt det går! Ut unge! :-)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/october/lordag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera