Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 12 oktober 2010

Sitter nu här och har varit vaken sen FEM men har dock inte gjort ett skit.  Låg och drog mig en stund tills darling ringde från jobbet och skulle väcka mig.  Snacka om snopen då jag redan var vaken!!! haha där fick han!!!
Sitter i soffan och kollar på nickJR i min ensamhet med en underbart god kopp varm choklad.  Mysigt!!!
Hör hur det blåser ute och gruvar mig för att bege mig ut i blåsten.
Fick faktiskt till en bild nu på morgonen men insåg dock att kabeln till kameran ligger i sovrummet och jag orkar inte gå in och riskera att väcka Filippa än.

Ska snart väcka mina barn så dom kommer upp på skolan. 
Visst är det väl konstigt. ???!!!
På dagarna då dom är bråkiga och aldrig är tysta vill man bara slippa dom en stund men när dom sover så vill man gå in och väcka  dom för att kramas och för att tystnaden är olidlig.  Åh dessa underbara barn!!!
Älskar mina fyra ögonstenar över allt annat !!!

Dagen ska tillbringas dels i stan och dels ute på prommis.
Halv elva ska vi vara på BVC sen hem för att hinna ta en promenad innan det är dags att hämta Filippa på dagis.
Skulle även ha varit upp på skolan  för att kolla hur dom har det där.  Var evigheter sen jag var där sist. Fy mig ja jag vet!!!!

Näe nu ska jag förbereda mig en stund för dagens bravader genom att bara vara innan vildingarna ska upp.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar