Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 13 oktober 2010

resume av dagen i ord

Dagen är snart slut och jag oxå för den delen.
Har känt mig halv krasslig hela dagen, lättretlig och irriterad.  Torr och konstig i halsen och allmänt slut i kroppen.......................hmm kommer det en förkylning snart eller???
Ja iallafall så har dagen även idag varit lugn.  Nathalie hade med sig en komis hem från skolan, Malin.
Dom lekte och hade skoj men cerine ville ju oxå vara med och det bara går inte med tre tjejer ihop.  Bråk mellan Nathalie och cerine men det tillhör mera vanligheterna i det här huset.

Eftersom jag inte varit utanför ddörren idag så har Filippa varit hemma (ja dessutom så vaknade hon nio juh) och jag inte varit förbi någon affär så när barnen kom hem så vart det smörgås och till middag våfflor.
Gick nog i ändå antar jag, själv så la jag mig en stund när älskling kom hem från jobbet.

Nu har alla barn ätit kvällsfika och ligger och kikar på en film innan det är dags att sova.
Dom är inte så värst pigga på att bli väckta mina sötisar så jag hoppas dom sover bättre inatt än vad iallafall Cerine gjorde inatt. Hon hade sutit uppe i sängen och skrivit en låt.  

Har strukturera upp en massa saker så som julklappar, julen för övrigt, möten och en massa andra saker.  Jag måste ju ha lite pejling på allt.  Kanske tillhör min sjukdom att man är värsta kontrollfreaken.

Ska kolla runt lite och mest bara vara resten av kvällen.  Allt här hemma är gjort sånär på en tvätt maskin som ska hängas.  Dammsugit, hjälpt barenn städa sina rum och nattat mina små pluttar.  Jonas är ju inte speciellt social just nu, har blivit brädad av ett dataspel........................hoppas han tröttnar på det fortare än på mig bara så är jag nöjd............haha!!!



Näe nu ska jag kika vidare men kommer säkerligen hitta nåt fint som jag vill dela med er innan kvällen är slut.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar