Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 oktober 2010

Herre gösses vad mörkt det blir fort alltså.  Ena sekunden är det ljus och nästa gång så är det becksvart ute.
Nåja. 
Förmiddagen spenderade jag med en massa plock och tvättning medans Vincent sov. Sen gos med honom så klart.
Mötte upp dom stora tjejerna när jag var på väg till dagis för att hämta filippa.  Gick in på affären för att hämta ett pkt som innehöll jultidningar.   Barnen fick även film och en ny digital kamera så dom var super lugna när vi kom hem.   Satte sig snällt och förväntansfullt ner och kollade på Adam & Eva.
Själv tog jag tag i det som jag så långe har skjutit på ..................den där jäkla städningen.
Nu äre klart iallafll och ingen är mer lättad än jag. 
Jonas kom och vi käkade. 
Fick en blixtrande huvevärk och junde dessvärre inte gå på tjejernas dans (vi skulle få information om skjutsar m.m när dom ska ha sina föreställningar).  Får ringa karin nån dag här och höra vad som sades.
Tog det lungt en stund och nu mår jag bättre men däremot så blöder jag näsblod som jag aldriggör annars.
Kanske ett tecken på att man ska vila eller nåt..............???

Så här kommer lite bilder från dagen.s/ gårdagens möblerning och städning.





















Nu ska det bli skönt med en varm dusch och sen hoppa ner i nytvättade sängkläder.  Finns inget ljuvligare!!!

Imorgon är Nathalie och Cerine lediga så det blir bara Filippa som ska på dagis som är borta. 
Ska ta med mig barnen in till stan en sväng tänkte jag.   Ska kolla om jag hittar nå fint och sen så insåg jag imorse att Filippa måste ha nya täckbyxor fast jag kollade så noga att allt var klart!!!
Jaja får kika om vi hittar några imorgon.

Så här mys har vi just nu.........................haha!!!

Ligger i en varsin ände av sängen med en varsin dator och bara softar!!!  


Inte direkt nån glamorös outfit idag heller............



Näe nu ska jag ta å duscha innan jag somnar.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar