Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 oktober 2010

Konstiga drömmar

Nu undrar nog ni lika mkt som VAD F-N JAG GÖR VAKEN KLOCKAN SEX som brukarsovaöver alla klockor och ha typ 40 missade samtal innan jag vaknar?!
Ja det ska jag berätta.  Drömde en såååå skruvad dröm om gamla vännner och klass kamrater....... Det var Nicke Andersson, Peter Norin  och Dick Lanz som var huvudpersonerna.  Åh tro nu inte att det hade någonting med Sex att göra för det hade det verkligen inte..............................dock var den inte så "rumsren" att ni kan få ta del av den. 
Kan berätta att Pepps (PETER) slängde ut Dick Lanz från en balkong på håsta  för att låta honom fladdra där ute en stundoch sen dra in honom.  Haha ja så kan det ju vara i drömmarnas land!!!!


Min darling ringde nyss från jobbet och förstå hans förvåning då jag svarade för en gångsskull.

Nu sk ajag ta å få upp Nathalie och Cerine för Vincent och Filippa är redan vakna.  Filippa med en risifrutti framför Dora och Vincent med mig här i sängen.  Mysigt !!!
Sen är det dagis och promenad som gäller.

Ses senare




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar