Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 oktober 2010

Hur ska jag göra? HJÄLP???

Barnen är på skolan som dom ska vara....................eller nathalie ör nog i forsa nu. Dom ska dit på studiebesök idag. Roligt för dom !!  Cerine är nog i Delsbo på bad snart.  Men iallafall så är dom där dom ska vara.
Filippa kollar på Dora med sin lillebror.  Mysigt.  Hoppar dagis idag eftersom Fillan har varit snorig ett bra tag och är det fortfarande. Vill inte att hon går på utflykt i spöregn då..............Får följa med mig in till stan en snabbis för att hadnla lite istället.  Myisgt!!!
Älskling är på jobbet och sliter...............Åh vad jag saknar honom nu.  Min skatt!!!


Jag vill klippa mig.  Vet bara inte HUR jag ska klippa mig.
Kanske ni kan hjälpa mig????
BILD 1
Älskar den men vet inte om jag vågar.......Dessutom skulle jag vilja ha några ljusa slingor i om jag hade den här frisyren.  Vad tror ni???

 BILD 2
Klockren.........................Love it!!!!

BILD 3
Lite väl kort när man är van att ha hår till midjan  (ja men inte långt ifrån).
Svart skulle jag naturligtvis ha!!! Ingen blondin här inte!!

  BILD 4
Inte min favorit men ändå rätt snygg.


ELLER VÅGAR MAN GÖRA EN SIDECUT???




Så himla fint men jag kommer ju se ut som på min punkartid...............haha INGET JAG VILL direkt.
Nja vet inte om jag fixar en sidecut men kanske man vet ju aldrig.................!!!

SÅ VAD TYCKER NI????

Näe det här går inte måste dona färdigt här hemma nu innan det är dags för en sväng in till stora staden hudiksvall.................

My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: