Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 20 oktober 2010

Ligger här och kan inte sova..............Inte alls konstigt då jag legat halva dagen helt däckad.
Upphängd och nersläppt ärbara förnamnet för hur jag känner mig nu.
Aja det går över och det är väl det viktigaste.
J ligger här brevid och kollar kikar runt i världen med google earth.  Själv så finner jag inget intresse alls i det men men man är ju olika!

Ska försöka sova nu för att förhoppningsvis vakna då darling väcker mig (försöker väcka mig)  vid fem tiden. Vet inte alls vad jag ska göra uppe den tiden men min make tycker det är stressande för honom om jag sover för han blir så nervös över att jag ska sova över så jag missar att skicka barnen på skolan.
Har försökt få honom att förstå att det ändå är mitt ansvar och mitt samvete om det skulle hända men han bara är sån som tar på sig allt.  Min älskade älskade prins..............näe kung är han ju såklart Vincent är prinsen i huset.

Godnatt friends!!!   See yá


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar