Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 4 oktober 2010

Nu äre kvällen igen dårå..............
Har varit på en prommis med Filippa och vincent idag men det blev bara en kort en. 
Dammsugit, Hängt av tvätten och vattnat alla blommor.
Gjort mat.......................Kladdsallad. Mumma!
Varit i stan och hämtat kläderna som inte vart sålda på Klädbytardagen.  Även några kronor från försäljningen. Några hundra vart det.  Tog mellan 5- 10kr/plagg så man kan ju inte räkna med att få några stora summor för beg. kläder.  Får vara glad om man får ngt ju.

Barnen var på Innebandy träning när jag var i stan.  Har även bokat in barnen på ridskola men måste dock ringa och byta dag för det är så många träningar den dagen så det kommer inte hinnas med.

Min outfit idag. Höst för mig nu. Knästrumpor och benvärmare är det som gäller nu.  Stickat å mera stickat.
Snygg ställning.............haha!!!
Stressad som fasiken


Min fina lilla Filippa idag på vår lilla prommis

NU sitter jag och rensar och sorterar kort som ligger hullerom buller överallt på hela datorn.  Ingen ordning.  Tur att datorn är rätt ny så jag inte hade mer än 350kort. 350kort på drygt en vecka............Ja så kan det vara.  Ska ta tag i korten från andra (min krachade dator, som inte är krahad längre ) dator sen och det läre ta en evighet innan man har sorterat klart dom.

Svärmor har varit här idag och även min mamms var här en sväng.  Hon skulle ha hjälp med mobilen...........Dessa gamlingar som inte följer med i utvecklingen alltså.
Nu sover våra barn och allt är lungt, frid och fröjd.

Nu ska jag fortsätta med korten innan det är dusch time.
Ses!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar