Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 31 oktober 2010

Dagen i Ord

Åh, my lord vilken dag!!!  Härligt med helg då hela halvstora familjen är samlad.  Love it!!!
Barnen har varit med Klara idag, hon kom i förmidda´s och är kvar ännu!!
Dom har lekt både inne och ute.  Spelat ägg även det både inne och ute.  Inte alls tyckte jag om det men men vad gör man inte för att barnen ska få ha det kul en stund.
Man tjatar och gnatar så mkt på sina barn idag så jag ville undvika det åtminstonde en gång.

Jag tog med mig Filippa och Vincent på affären för att köpa tomter, sallad och gurka till middagen som bestod av paj.  Ost & Bacon paj och en kyckling och svamp paj.  Mumms!!!
följde även med en annanas och lite frukt hem, barnen har ju lov så då är det bra att ha frukt hemma.

Ikväll ringde Sandra och sa att dom tänkte komma hit.  alltid lika trevligt!!!
Sandra, Tony, Ebba, hampus och Alvin har nyss åkt.  Ebba, Hampus, nathalie, Cerine, Filippa och Klara gick ut och var häxor i efterskott.  Dom fick en hel del godis och tio kronor var. 
Nu sitter Nathalie, Cerine & klara och spelar Wii.  Filippa badar och dyker bort sminket.

Själv så glömde jag helt bort att ta kort medans dom var här och det var så himla synd eftersom det är så långt mellan gångerna nuför tiden vi ses. 
Jaja får ta det nästa gång vi ses då!

Nu ska jag fortsätta med allt här hemma.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar