Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 oktober 2010

Tänker tillbaks






Minns tillbaks på när jag och min älskling gifte oss.
Åh guuud vad underbart det var, den dagen.  Glömmer man aldrig tror jag!!!
Vad nervös min skatt var och vad sent jag kom till kyrkan.  Linda den toka fick köra som en galning för att hinna i tid.
All förberedelse som var så viktigt och tog en himla massa tid.
Bröllopet gick i rosa/vit.  Vi hade vikt rosa och vita servetter som hjärtan.  Vi hade gjort vår egen brochyr "Om brudparet" och lagt in lite text och bilder.  Fakta om alla gäster m.m  Jonas gjorde bröllopsbågen själv och jag klädde den kvällen innan.  Vi pyntade med rosa hjärt ballonger.
Vi hade små dekorationshjärtan på bordet.  Vi hade gjort namnlapparna till placeringen själv i form av rosa hjärtan som vi satte fast på glasen.   Ja det var mkt då!!!
Men huvva vad jag var lycklig den dagen.  Eller det är jag nu oxå men det var så speciellt.




Att det blev just jag och han ändå!!! Mot alla odds kan man kanske säga.
Men eftersom jag alltid ser till att få det jag vill så var det ju klart att det blev som det blev.
Väntade bra länge på den mannen asså.  Ja herregud vad glad jag är för det idag.

Var rädd om er kärlek för den växer inte på träd direkt.
Kärlek är inget som finns utan något som växer fram med tiden.   Det är min uppfattning iallaafall.
Man kan känna åtrå, passion, attraktion med många men hur många älskar man verkligen..........???
Ja tänk på det ni!!!


ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLING!!!
DU & JAG!!!

Nu ska jag fortsätta här hemma!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar