Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 oktober 2010

Så vad har ni haft för er idag då???
Själv så har jag möblerat och dinat hela dagen. Tolv timmar har jag hållt på idag och är ändå inte klar.

Flyttade upp Cerines stora bokhylla och flyttade istället ner en lite mindre bokis till henne.
Nathalies rum blev helt omgjort och Filippa fick oxå lite ny möblering.
Ja så har jag tillbringat min dag.
Cerine som kom hem från skolan för hon mådde illa,  ja det visade sig att det inte alls var så illa. Henne var det verkligen inge fel på en timme efter att hon kommit hem. Hon spekade Wii, lekte och blev hysterisk när hon inte fick gå på Innebandy träningen och kul med boll idag.  Ja hon kanske lär sig en läxa hoppas jag så hon inte går hem bara för att hon får lust utan går hen när hon är sjuk och verkligen är sjuk.

Nahtalie var iväg på träningen och vi andra var hemma och hjälptes åt med diverse saker som skulle göras.
Imorgon är det bara några saker kvar att göra å sen kan jag storstäda som vnaligt igen.  Ska bli sååå otroligt skönt i morgon kväll då allt ska vara städat och fint.  Har förresten inte bytt gardiner i köket ännu.  Hann liksom inte med det.  Inget annat heller förresten.
Så planen är :
Imorgon - STÄDNING!!!!
Onsdag - Kanske en sväng in till stan med alla barn.  Barnen har ledigt från skolan då det är personalkurs eller nåt sånt!!!
Torsdag - Ev. En sväng in till townen för lite shopping.  Finns inget jag vill ha och barnen behöver inte heller nåt. Jobbigt när det inte finns ngt man vill shoppa juh.
Fredag -  Ev.  Barnledig på kvällen.  Ev kanske en tripp in till staden eller oxå så blir det mys hemma.
Lördag - Ska hitta på nåt kul med barnen.   Ev. bio då barnen vill se en ny film som har preimär då.   Får väl se om den kommit hit till byggden då eller om vi får vänta. 
Söndag - FamiljeMys.

Ska hämta paket på posten oxå men jag hinner ju aldrig så det får bli senare i veckan.


Kort från Nathalies rum.




Kommer mera kort imorgon när jag har fixat färdigt överallt.
Nu ska jag ta mig en låååång dusch för att sen hoppa ner i sängen och drömma söta drömmar.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar