Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 16 oktober 2010

Men nu är det väsrsta på hela veckan klart....................STÄDNINGEN!!! Gjorde den idag för att få mera tid med barnen i morgon.  Nathalie är i stan hos Ebba och cerine har nyss kommit hem från Klara så det har varit halva skaran hemma bara.  När jag fejade å donade här inne så var darlingen ute och krattade och klippte ner blommorna m.m  Så nu är vi redo för snön.............................dock inte jag personligen men va fan.................väder guden har aldrig lyssnat förut så jag förmodar att han inte gör det det här året heller och ger oss 40grader med sol och värme istället för en massa snö och minusgrader.
har ju hört att det har snöat både i Umeå och i stockholm.

Nu vakas det snart mat.  LANGOS till barnens förtjusning.  Langos är bra gott alltså!!! 1997 kommer jag ihåg att jag stod och sålde langos med Anders.  Vi åt så fram tills marknaden i september i år så har jag inte ätit en enda langos ......................................men huvva vad gott det var. 

Ikväll blir det ljusdal och en massa skön musik.  Blir ev. helt jäkla nykter då jag känner att min hals och huve inte pallar en baksmälla imorgon.  Dessutom ska jag vara med barnen imorgon å då ska jag fanimig vara pigg.  Ja okej kanske ett glas vin eller två men sen är det bra!!!  Karaktär Annso karaktär!!!
Linda som skulle gå med mig ligger hemma och är sjuk så det blir Lisa som följer med mig ikväll.   Var ju ett par år sedan vi gjorde ngt  så det kan bli kul.  Nångång måste man ju lägga allt gammalt bakom sig eller hur??

Hur ska ni roa er ikväll då???

Nu ska jag ta av mig min pyjamas som jag fortfarande springer runt i och se vad min lilla son gör. ...........låter som han river HELA sitt rum just nu!!!!
Ses Senare!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar