Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 oktober 2010

Men den här morgonen kom jag iallafall upp i tid som jag skulle.  Skönt!!!
Fixade med allt som ska göras innan det är dags för barnen att dra på skolan.  Cerine har utflykt idag så för hennes del var det varm choklad m.m som gällde i väskan. 
Nu har barnen fått lov från rektorn enligt ett nytt beslut att barnen får handla i cafeterian på skolan från åk.2.
Så nu vill mina darlingar ha med sig en tjuga var varje dag till macka och frukt.  Det duger vist inte med frukten och riskakorna som jag skickar med dom varje dag nu.................jaja så kan det vara!!!
Dumt sen att det var från årskurs 2 och inte från ettan.  Ja menar varför ska tvåorna få om inte ettorna får.  Cerine skickar syrran att handla iallafall.     Inget dom kan göra ngt åt.  Får ledningen eller vem det nu är som tagit beslutet ta om dom är så dum å inte kunde räkna ut att det skulle bli så.

Filippa är lämnad på dagis och jag och lilleman har tagit en minst sagt uppfriskande promenad på 45 minuter.
Han somnade i vagnen och jaag blev nerkyld.  Asså gud vad kallt det börjar bli.  Det blåser värsta höststormarna (liten överdrift kanske)  nästan juh............................

Jag ska passa på att sy in mina favorit brallor och se om det blir nå bra annars blir det till att leta nya medans Vincent sover.

Undrar över vad man ska göra för mat idag.................FÖRSLAG?????

Ses senare


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar