Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 15 oktober 2010

Har inte riktigt någon energi att blogga just nu. Kommer väl tillbaks snart få jag hoppas på!!
Jaha vad gör jag då?? Jo jag tar hand om mina två yngsta barn medans dom större förmågorna är på dagis.  Försöker få mobilen att ladda men den vägrar ta emot laddning så snart kastar jag den och tar nathalies mobil så länge.  Inget batteri i hem telefon heller och jag känner mig minst sagt handikappad.

Vi har inte gjort ett dyft mer än någon annan dag.  Jag försöker bli lite friskare i min hals så jag pallar att gå på humla i morgon men vi får väl se hurdet går.
Vore ju kul att gå men det är inget säkert kort ännu.

Hittat massa fina saker som skulle vara snygga i min garderob men har dock inte klickat hem det................dukiga mig va???

Näe nu ska jag fortsätta underhålla mina barn.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar