Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 9 oktober 2010

Bara lilla jag vaken i detta hus.  Barnen sover, Jonas sover å ja alla utom lilla jag sover.
Ska ta å väcka min käre man nu för en dusch.  Ja vi duschar ALLTID tillsamans.  Jonas tycker det är så mysigt och för mig är det lungt.  Spelar ingen roll direkt men klart att det är mysigare att duscha tillsamans än själv.  Ibland brukar jag smita iväg för att bara få stå i mitt stekheta vatten själv.
Jonas duschar kallt och jag älskar att duscha varmt.  Får gärna bränna på kroppen. 
Jaja nog om våra dusch rutiner.......................inte så intresant antar jag. haha jag hade inte heller läst en blogg om någons rutiner i duschen....................!!!!

Imorgon är det söndag och i andra hus betyder det lugnt och skönt men här betyder det en jävla massa saker..........................

  • Städa huset.
  • Promenad
  • Filippa har gympa
  • Styra upp veckan med möten osv.
Så nu ska jag snart sova så jag orkar upp å göra alla dom här sakerna.

Förresten NÅGON I LILLA NÄSVIKEN ÄR EXTRA GLAD IDAG FÖR EN VINST PÅ 5 MILJONER på lotto.  GRATTIS TILL DENNE!!!
My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar